2014. augusztus 24., vasárnap

Kontrollon voltam ...

19-én.  A műtét  Adjunktusnő szerint jól sikerült , engem türelemre intett mivel még 2-3 hét kell hozzá hogy teljesen rendbe legyen. Sajnos ez azt jelenti hogy október 1-én viszont szeretne látni és csak ezután írhatnak fel olyan szemüveget amivel normálisan  szememnek megfelelő üveggel nézhetek a "nagyvilágba":-)) Addig viszont marad a szédelgés!
                                                                     
                                                                                ****

Szégyellem ,de nagyon figyelmetlen voltam!(Pedig csak a szememnek volt baja nem másnak:-)) Akkor mikor írtam hogy meglátogatott a kórházban  kedves( akkor még ismeretlen ismerősként) Timi  azt nem mutattam meg nektek hogy milyen szép ajándékot kaptam tőle !
                                                                        
A kis szütyő finom sütikkel volt teli !Köszönöm!

10 megjegyzés:

G.Marta írta...

Nagyon sajnálom Évikém, hogy megint csúszik a tisztánlátásod, mert nagyon kellemetlen tud lenni(saját tapasztalat).

Örülök, hogy általad most megismerhettem Timi oldalát, nagyon szép munkái vannak. Mindíg irigyeltem azokat, akik a varrótű mesterei, az valahogy mindig nagyon messzi állt tőlem. A kedvemet vele kapcsolatban talán azt szegte, hogy szinte gyermekként, amikor a xszemest tanultam, anyukám vigyázó szeme alatt, nagyon sokszor, sokat vissza kellett bontanom, mert a szálak nem egyfelé dőltek.

Évikém legyen áldott, szép napod!!♥

sucika írta...

Örülök, hogy minden rendben. Az ajándék pedig gyönyörű! :))

Sviro (Ildi) írta...

Mielőbbi jobbulást Neked!

Névtelen írta...

Kitartás,Évi!
Tudod addig már fél lábon is♥
Ölellek!

Okki írta...

Éva, kitartást! Szerintem a nehezén most már túl vagy, csak még "egy kis" türelmet! :)

Éva írta...

Mártika türelmes leszek ezt a 2-3 hetet már kibírom sőt még azt is mire elkészül majd a szemüvegem:-) Timike nagyon ügyes szép munkái vannak és végtelenül kedves teremtés.
Kézimunkázni én is nagyon szerettem, de sajnos a szemnek nem tesz jót különösen akinek gyenge. Köszönöm szép gondolataidat!
sucika köszönöm!
Sviro nagyon szépen köszönöm!
Emőke köszi, én is úgy gondolom valahogy :-)) Puszillak!
Okki köszi, valahogy csak elleszek addig:-)

Timi írta...

Sajnálom, hogy ilyen sokat kell várni a szemüvegre! De kitartás! Utána könnyebb lesz!

Éva írta...

Timi köszi, ebben reménykedem hogy egyszer csak jobb lesz!

Barbi írta...

Olyan jó olvasni, hogy minden rendben van és hamarosan már mindent tökéletesen láthatsz az új szemüveggel. Már mi is nagyon várjuk az októbert, addig is kívánom (kívánjuk) a legjobbakat! :)

Csigabige írta...

Kitartást kívánok a gyógyuláshoz! Nagyon szép ajándékot kaptál! :)