2014. november 2., vasárnap

Mikrós süti

Tudom hogy megoszlik a vélemény  a  mikróban készült süteményekről! Lányomnál megkóstoltam nagyon ízlett, abba a kategóriába tartozik ami percek alatt elkészül és két ember édesség utáni vágyát teljes mértékben kielégíti! (Arról nem is beszélve hogy olcsó is!)
                                                                           
Hozzávalók: 4 csapott ek liszt, 1 mk sütőpor, 4 ek porcukor, 2 ek kakaópor/ én most 1 ek kakaó 1 ek kókuszreszelék/ ezt lehet variálni, 1 db tojás, 3 ek tej, 3 ek olaj.
Elkészítése: Hozzávalókat tálba tettem jól kikevertem és egy mikrózható akár bögre akár müzlis tál/ vagy mint én mélyebb tányérba / öntöttem. Mikróba tettem 600 W-on  5'  sütöttem. Akinek  750 W is van annak elég  3' ! Felszeleteltem és eperlekvárral  kis tejszínnel  nagyon finom volt.

2 megjegyzés:

Csigabige írta...

Én szeretem az ilyen gyors sütiket! Néha pont elég, ha édességre vágyom, de nincs itthon semmi különleges. Fel is veszem a listámra :)

Tiffanylda írta...

Ez nagyon finom, sokszor csináltam, de be kellett látnom, hogy ez túlságosan kicsi a mi családunkban!:)