2015. január 11., vasárnap

Fűszeres rántott csirkeszárny

                                                                                    
Hozzávalók: 6 db csirkeszárny, 2 db tojás,  házilag készített csirkéhez való fűszerkeverék, liszt, prézli, olaj a sütéshez.
Elkészítése: Csirkeszárnyat megtisztítottam  "összehajtottam " majd a fűszerkeverékkel alaposan  beszórtam mindkét oldalát. Hagytam pihenni kb. 1/2 órát majd megforgattam lisztben  a felvert tojásban és prézliben. Forró olajba tettem  de amikor beteszem az olajba hőfokot mindig leveszem és az edényre fedőt tettem. Lassan szoktam sütni így jobban átsül,   mikor már sistereg akkor veszem le a fedőt és megfordítottam a húst így sütöttem készre. Petrezselymes krumplit  készítettem hozzá.
 Most készítettem először ilyen fűszeresen de nagyon finom volt!
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Fáni írta...

Mindig jó benézni Hozzád, több mindent kipróbáltam, illetve tervben van. Igaz találkoztam már az általad készített fűszerekkel, de valahogy mindig megfeledkeztem róluk. Most elhatároztam, csinálok ilyeneket én is.- Köszönöm

Éva írta...

Kedves Fáni! Örülök hogy találsz olyat amit egyszer majd ki is próbálsz, ez a fűszerkeverék nagyon jó érdemes egyszer rászánni az időt és kipróbálni! Egészségetekre!

gionetta írta...

Drága Éva!
De jó, hogy benéztem Hozzád hosszú hallgatásom után. Ilyen csirkefűszerre volt szükségem, és nem vettem otthon, de most majd készítek, elvégre nagyon szeretjük. :-))

Lívia írta...

Évikém egyszerű, de nagyszerű étel. Én kimondottan szeretem a csirkeszárnyat, de ez a fűszerezés is biztos finom. Egyszer kipróbálom.

Csigabige írta...

Ez aztán fincsi lehet, tetszetős eledel :)