2015. február 17., kedd

Élesztő nélküli pizza kicsi változtatással

Ezt a pizza tésztát kipróbáltam  blogomon itt megtalálható, ami nagyon finom! Most viszont úgy készítettem el hogy a joghurtot vízzel helyettesítettem  a kis unokámra gondolva!
                                                                           
Hozzávalók: tészta:1,5 bögre liszt,/2,5 dl bögrével mérve/, 2 evőkanál olaj, kevés só, 1/2 cs sütőpor, 1 gerezd fokhagyma reszelve , kb. 1,5 dl víz.
Elkészítése: Hozzávalókat összegyúrtam és 1 órára hűtőbe tettem.  Enyhén lisztes deszkán kinyújtottam és olajjal kikent tepsibe tettem . Pizza szósszal /házilag készítettem az elmúlt évben ajánlom kipróbálásra mert nagyon finom/megkentem  pár karika felvágottat tettem és reszelt sajttal szórtam meg .(Unokámnak természetesen sajt nélkül zöldséggel  készíteném!) Előmelegített sütőben 200 fokon 25' sütöttem. Nagyon finom puha a tésztája!

Nincsenek megjegyzések: