2015. február 16., hétfő

Párolt vörös káposzta

Napok óta a párolt káposzta ízére gondoltam , fehér káposztából is szoktam de a vörös is igen finom!                                                                            
Hozzávalók:1 kg  vörös káposzta, kis fej vöröshagyma, kevés olaj, fűszerek: só, ecet, cukor, köménymag.
Elkészítése: Káposztát külső hibás leveleitől torzsájától megtisztítottam és vékony szálakra felvágtam. Kevés olajat melegítettem erre tettem rá a megtisztított felkockázott vöröshagymát és rá a káposztát  pici sót 1,5 ek ecetet és köménymagot szórtam rá  fedő alatt pároltam.  Óvatosan kevergettem  majd  2  evőkanál cukrot szórtam rá.  Közben lehet kóstolgatni ki hogy szereti édeskésebbnek vagy ecetesebbnek ?
-Káposzta mellé készítettem:  töltött  húsnál használt  tölteléket tepsibe sütöttem meg egybe majd szeleteltem nagyon finom volt!
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Erika írta...

Pont így készítem én is káposztát. CSak teszek még bele egy nagyobb almát, felkockázva. Ezzel együtt párolom készre.
Nagyon szeretem én is sültek mellé.