2015. február 6., péntek

Tortilla lapok vegyes zöldséggel és sajttal töltve/házilag

                                                                                    
 Hozzávalók:tortilla  lapok  receptje és elkészítése megtalálható blogomban itt. Töltelékhez: 20 dkg. vegyes zöldség/mexicói zöldségkeverékből készítettem/, kevés szalonna,  kisebb hagyma, 1 cikk fokhagyma, 3 evőkanál házi kecsap.
Elkészítése: 2 vékony csík szalonnát  megsütöttem, szalonnát kivettem a zsírjából és ebbe tettem bele a megtisztított felkockázott vöröshagymát és fokhagymát dinsztelni. A zöldségkeveréket is ráöntöttem és együtt dinszteltem majd rákanalaztam a ketchupot  összeforraltam és félretettem. Elkészítettem a tésztát kisütöttem és ebbe kanalaztam a zöldséges töltelékből  majd megszórtam sajttal és összegöngyöltem. Nagyon finom !
Férjuram a kisült  szalonnát is beletette  a töltelékbe!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: