2015. március 24., kedd

Duplán zöldséges orsó tészta

Olyankor mikor annyira húst nem kívánom jönnek  a tészta variációim. Csirkepörkölt készült férjuram örömmel  tünteti el a húst belőle gondoltam a megmaradt szaftot hasznosítom így született az én ebédem.
                                                                           
Hozzávalók:
pörkölt szaft
vegyes zöldség
kevés ételízesítő
zöldséges tészta/bármilyen tésztával finom már teszteltem azt is:-))/
*
Elkészítése: Vegyes zöldséget ételízesítővel  felfőztem, leszűrtem és a pörkölt alaphoz tettem. Tésztát szokásos módon kifőztem és a zöldséggel összekevertem. Egyszerű és igen finom  ebédem lett belőle!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De szép színes, ha jól látom a tészta is :-) Finom lehetett, így mindketten azt ettétek, amit megkívántatok :-)

Éva írta...

Katalin köszi!