2015. március 23., hétfő

Ízesített csokoládé házilag

Családunkban rövidesen elkezdődnek a névnapok mindenki  szereti a bonbont amit szoktam készíteni , de most valami mást szerettem volna.Nézelődtem az interneten és így akadtam rá  itt erre az egyszerűen elkészíthető és finom csokoládéra !(szokásos módon fél adagból próbáltam ki)
                                                                                   


Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé
5 dkg tejcsokoládé
gyömbérpor
narancs reszelt héja
5-6 db pirított mogyoró aprítva
*
Elkészítése: Gőz fölött megolvasztottam a csokoládét a recept nem írta én azért pár csepp olajat tettem hozzá. A csokoládét két kisebb edénybe öntöttem , az egyik felébe csipetnyi gyömbérport, a másikba narancs reszelt héját tettem. Mindkettőt külön-külön  jól összekevertem és szilikonos muffin formába kanalaztam belőle/egy formába 2 evőkanál jutott/. Tejcsokoládét olvasztás után az aprított mogyoróval kevertem össze és tettem 2  formába. Hűtőbe pakoltam másnap vettem ki a formából.
Az ízesített csoki nagyon finom, fantáziámat megmozgatta  szerintem következő fahéjjal  készül!:-)
                                                                         

2 megjegyzés:

Hankka írta...

Mindkét ízesítéssel nagyon jól hangzik, szépek lettek! :)

Éva írta...

Hankka köszi!