2015. március 4., szerda

Kókuszos keksz/tej és tojás nélkül/



Hozzávalók:
12,5 dkg Liga margarin
5 dkg. porcukor
1/2 cs.vaníliacukor
15 dkg. finomliszt
3 evőkanál kókuszreszelék
*
Elkészítése: A lisztet a margarinnal összemorzsoltam  majd a többi hozzávalóval együtt összegyúrtam. Sütőpapírt tettem a tepsibe és a tésztából kézzel csipegetve diónyi golyókat formáltam amit villával ellapítottam. Előmelegített sütőbe tettem ahol 200 fokon 10' sütöttem. Mikor teljesen kihűlt akkor készítettem csokimázat:  2 evőkanál víz ,2 evőkanál cukor, 1 evőkanál kakaópor és diónyi margarinból.(melegítettem a cukrot a vízzel majd bele tettem a kakaóport , tűzről levettem és tettem hozzá a margarint) Pár darab kekszet ezzel a csokimázzal csurgattam meg mivel kis unokámnak készítettem./Liga helyett természetesen bármilyen vaj vagy margarin jó!/ Nagyon finom !
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: