2015. március 5., csütörtök

Tejfölös gombás- zöldborsó nokedlivel

                                                                                 
Hozzávalók:zsír, 1 vöröshagyma, /ha van otthon eltett lecsó akkor 1 evőkanálnyi/ 15 dkg. gomba, 10 dkg. fagyasztott zöldborsó, fűszerek: só, őrölt bors, pirospaprika, csípős paprika, babérlevél, 1,5 dl tejföl.
🍄
Elkészítése: Vöröshagymát megtisztítás után apró kockákra vágtam fel. Gombát szintén megpucoltam és feldaraboltam. Fakanálnyi zsírt melegítettem majd a vöröshagymát megdinszteltem rajta erre tettem rá a lecsót majd fűszereztem és  hozzátettem a zöldborsót amit egészen kevés vízzel  öntöttem le és fedő alatt pároltam. Mikor már kezdett puhulni a borsó akkor tettem hozzá a gombát  és ezzel is pároltam majd fedőt levettem  babérlevelet ekkor tettem bele kevés lisztet szórtam rá és hozzákevertem a tejfölt.  Mikor felforrt így együtt az egész már készen is volt. Nokedlit készítettem hozzá!😋
 Kedvenc étkeim egyike a tejfölös zöldborsó , vagy mint most is borsó-gombával  a tészta bármilyen lehet, de azért a nokedli a nyerő!:-))
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Lívia írta...

Ez jó kis étel. A nokedli is és a gomba borsóval is kedvencek között van.