2015. április 12., vasárnap

Töltött bacon Blogkóstoló 22. fordulójára!

A játék mostani háziasszonya Bogi /Vöröskaktusz blog/ akinek  sorsolásával Sherpa konyhája  finomságai közt válogathattam.  A játék során és főleg az utóbbi időben édességeket választottam, most próbáltam  mást  keresni és mivel gombát szeretem így ezt választottam:)
                                                                             


Hozzávalók:
20 dkg. gomba
1 nagyobb fej vöröshagyma
petrezselyem
só, őrölt bors
kenyér szeletek/ 2 szikkadt zsömlét használtam  fel
2 db tojás
10 dkg bacon
*
Elkészítése:  Megtisztítottam a gombát megmostam majd feldaraboltam. Vöröshagymát felkockáztam. kevés olajon megdinszteltem a hagymát  hozzá tettem a gombát  és együtt dinszteltem. A száraz zsömlét vízbe áztattam majd kicsavartam és a már kihűlt hagymás-gombás keverékhez tettem  majd  petrezselymet apróra felvágva , sóztam borsoztam és a tojást hozzátéve alaposan összekevertem kevés zsemlemorzsát is tettem hozzá.  Bacon szalonnát szeletekre szedtem majd a masszából  kivettem maroknyit amit megformáztam és a szalonnával körbefogtam. Tepsibe pakoltam és előmelegített sütőben 200 fokon 25' sütöttem ! Szerintem akár rizs körettel vagy  salátával ,zöldséggel, savanyúsággal  nagyon finom! Mi most  csak uborkát és paradicsomot szeleteltünk fel hozzá! Nagyon ízlett!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: