2015. június 28., vasárnap

Bakonyi szalonnás-gombás tócsi "Ízőrzők" Magyarpolány

                                                                             
Hozzávalók:
1 kg krumpli
15 dkg gomba
10 dkg szalonna
1 db tojás
1 dl tejföl
2 teáskanál só
10 dkg liszt
olaj a sütéshez
*
Elkészítése: Megpucoltam a krumplit majd  lereszeltem. Gombát megpucolás után  apró kockákra vágtam a szalonnát szintén feldaraboltam. A reszelt krumplihoz tettem a gombát , szalonnát  és a többi hozzávalót jól összekevertem és forró olajba kanalaztam belőle  mindkét oldalát megsütöttem. Tálalásnál még  tejfölt tettem mellé. Tócsi receptjét régen ismerem  amit gyakran készítek bár az kicsit eltér ettől.  Nagyon szeretjük az én régi receptem kicsit fűszeresebb most  kíváncsiságból készítettem el ezt de nagyon finom ez is ! Hozzávaló szerintem nagyobb családnak is elég, ezért  nekünk kettőnknek harmadoltam a mennyiséget(a teljes mennyiséget írtam most le) !
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: