2015. szeptember 19., szombat

Babapiskótás-gesztenyés desszert/ cukor és sütés nélkül

Valóban egyáltalán nem ízesítettem egyik hozzávalót sem cukorral és mégis nagyon finom !
                                                                              
Hozzávalók: 1 cs gesztenyemassza, 8-9 db babapiskóta, cukrozatlan magozott meggybefőtt, rumaroma, 1/2 dl meggylé, 1/2 dl feketekávé,  tejszín.
🍒
Elkészítése: Kávéhoz öntöttem a meggylét amit ízesítettem pici rumaromával. Ebbe a keverékbe mártottam bele a piskótát amit ezután tálba raktam egymás mellé. Pár szem meggyet lecsepegtettem amit rápakoltam a piskótára. A gesztenyemasszát összetörtem villával és hozzákevertem 2 evőkanál felvert tejszínt és 1 mk. rumaromát az egészet összekevertem majd rápakoltam a meggyszemekkel kirakott piskótára  elsimítottam rajta. A tetejére szintén felvert tejszínt tettem amit fahéjjal szórtam be és meggyel raktam ki. Hűtőbe tettem hogy összeérjenek az ízek!😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

fuat gencal írta...

Çok güzel ve leziz görünüyor. Çok da iştah açıcı ellerinize sağlık.

Éva írta...

saglikli hayat üdvözöllek! Nehezen de sikerült a fordítás, nagyon szépen köszönöm!