2015. szeptember 16., szerda

Emlékezés fájó szívvel !

Nehéz elkezdeni azt amiről írni szeretnék ! Régi volt munkatársnőm akivel 25 évet dolgoztunk együtt  az elmúlt hétvégén elhunyt. Nagyon sok szép emlék kötött össze minket. Hasonló korúak voltunk /4 évvel volt csak idősebb/, kisebbik gyerekeink  is egyidősek. Sokat dolgoztunk  de általában  tudtunk mindig  valamin viccelődni. Abban az időben mikor még dolgoztam  családostól jártunk egymáshoz hosszú éveken át. Kicsit megváltozott kettőnk közt a kapcsolat mikor eljöttem munkahelyemről, de talán ebben másnak is volt szerepe/ahol sokan dolgoznak előfordulnak olyan személyek is akik .../ Ezután  csupán névnapon és születésnapon köszöntöttük egymást. Az  elmúlt héten  vérvételen voltam  ahol mondta  egy ismerősöm hogy  a volt munkatársnőm rossz állapotban van  kórházi osztályon fekszik.Vérvétel után elmentem meglátogatni , nagyon gyenge volt alig ismertem rá. Pár mondatot váltottunk  nehezére esett a beszéd is és ez a mondat a fülembe cseng azóta is :" Éva én megfogok halni" !  Nagyon nehéz  volt  a további beszélgetés !
Az elmúlt hétvégén  sürgős  műtétet követően  elhunyt !
 Magdika nyugodjál békében !
 
 

4 megjegyzés:

Anikó írta...

Nyugodjon békében!:-(
Nagy ölelés Neked Drága Éva!

Szera írta...

Kedves Éva! Nagyon együttérzek veled! Hasonlóan hosszú ideig dolgoztam a kolléganőmmel és mi az ő lányát gyászoljuk, 1 hónapja halt meg, 39 éves volt. Ilyenkor kavarognak az emlékek és annak ellenére, hogy talán nem vagyunk velük mindennapi kapcsolatban, nehéz elfogadni, hogy nélkülük megy tovább az idő. Egy nagy ölelést küldök neked, szeretettel. Szera

Monika írta...

Nyugodjon békében! Nehéz ez nagyon....Ölellek!

Éva írta...

Nagyon szépen köszönöm együttérzéseiteket!