2015. szeptember 16., szerda

Kakukkfüves kanalas köhögés ellen

Lányom hívta fel a figyelmemet erre a természetes  gyógymódra. Ne legyen rá szükségünk, de ha mégis akkor jó ha van egy ilyen alternatív megoldás  is amiben  bízhatunk  hogy segít! Jönnek a hideg idők sok megfázásos köhögős emberrel találkoztam az utóbbi időben én is . Ezért  elkészítettem magunknak is a  leírt hozzávalók   negyedéből !
                                                                               

Hozzávalók:
1 kg cukor
1 l víz
kakukkfű/ ha van friss akkor 15-20 szál, de szárítottal is lehet helyettesíteni/
*
Elkészítése:  A cukrot karamellizáltam  majd felöntöttem a vízzel  beleszórtam a kakukkfüvet  és egy éjszakára így hagytam pihenni. Másnap leszűrtem  üvegbe öntöttem és hűtőbe tettem.
Forrás:   Lányomtól majd az interneten itt !

Nincsenek megjegyzések: