2015. szeptember 30., szerda

Nutellás kifli

                                                                             

Hozzávalók:(8 db-hoz)
tészta:
25 dkg liszt
csipet só
2 ek cukor
1 dkg friss élesztő
1 egész tojás felverve/fele a tésztába a másik felével kentem/
2,5 dkg margarin/ langyosítva
1 dl tej /langyosan
töltelék:
házi  nutella/amit a napokban csináltam/
*
Elkészítése:A tészta hozzávalóit tálba tettem és összegyúrtam, letakarva  40' pihentettem. Ezután gyúródeszkára tettem kicsit átgyúrtam  megformáztam kerekre és letakarva még 20' pihentettem. A tésztát kinyújtottam 1/2 cm vastag kerek formára  majd felcikkeztem  és a vastagabb végére teáskanál nutellát tettem majd  feltekertem kifli formára. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam egymástól kicsit távolabb és a felvert tojással megkentem . Előmelegített sütőben 180 fokon 25' sütöttem. Rácson hagytam kihűlni majd csokoládét olvasztottam gőz fölött és rácsurgattam a kiflikre. Nagyon finom puha kiflik lettek!
Forrás: innen

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez jöhetne most, az egész tányérral :-)

Tiffanylda írta...

A házi Nutellád nálunk nagyon bejött, gyakran használjuk! :) Köszi! Fincsi lehet ez a kifli is!

Éva írta...

Katalin semmi akadálya, nyissad az ablakot:-))
Tiffanylda örülök hogy ízlik váljon egészségetekre! Próbáld ki nem kelt tésztával /tudom hogy diétáztok/csupán leveles tésztával elkészíteni ezt a kiflit!