2015. október 14., szerda

Cukkini pörkölt "Gasztroangyal"

 Marcsi /Gasztroangyal ahol találtam  és a  receptben  bébitök vagy cukkini volt a hozzávaló  !                                                                               
Hozzávalók:
40 dkg cukkini
olaj
1 nagyobb gerezd fokhagyma
1 db vöröshagyma
1 db paradicsom
fűszerek:
pirospaprika
erős paprika
őrölt köménymag
bors
majoránna
*
Elkészítése: Cukkinit meghámoztam magját kiszedtem majd apró kockákra fölvágtam és besóztam . Még a sóban állt addig megpucoltam a vöröshagymát amit szintén apróra vágtam és a paradicsomot is felkockáztam.Kevés olajon megdinszteltem a vöröshagymát rászórtam a cukkinit ,  paradicsomot és a fokhagyma felét lereszelve majd fűszereztem ezt ízlés szerint lehet. Felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje és kb.15' főztem majd a maradék fokhagymát is hozzátéve addig főztem csupán még a cukkini puha lett. Nokedlit készítettem mellé. Nagyon finom !
Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések: