2015. október 10., szombat

"Nekem miért nem sikerül?" J Á T É K !

A napokban egy olyan recept akadt a kezembe ami csábított elkészíteni de kicsit  féltem is hogy már megint  tészta fonás van benne és az nekem annyira nem megy! Akkor gondoltam arra hogy jó lenne egy olyan játék  ahol elmondanánk  bevallanánk egymásnak hogy mi  az ami gondot okozott vagy okoz a konyhai  tevékenységünk közben !
                                                                               
-Nekem a tészta fonása okoz gondot , sokszor jártam úgy hogy nem éppen olyan formája lett az általam készített  süteménynek mint amit szerettem volna./Bár az íze kárpótolt/
-A  sütemény zselatinnal való borítása  okoz sokszor csalódást látom sok fotón milyen szép egyenletes , na az enyém sajnos nem mindig sikerül ilyenre:-))
-Még egy vallomással tartozom, hogy ennyi év után sem sikerül olyanra a rántás mint amilyenre szeretném?
(Ebben viszont annyi előnyöm van /most a koromra gondolok/, hogy most már tudom hogy korrigáljam!)
                                                                         *
 Ha van kedved játszani  akkor kérlek ha erre a játékra jelöl valaki  mert kíváncsi hogy neked milyen nehézséged van a konyhában akkor őszintén válaszoljál és add tovább a játékot 2 blogtulajnak.Természetesen jelölésedről értesítsd !
                         Akiket szeretnék játékba hívni:  Andrea
                                                                       teller-cake
Ezzel a játékkal jobban megismerjük egymást, és talán rájövünk arra hogy mindenkinek van egy gyenge pontja!:-))

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

Köszönöm a meghívást, hamarosan jelentkezem a nehézségeimmel! :-))

Papikné Veress Andrea írta...

Kedves Éva, Köszönöm szépen,hogy rám gondoltál, hamarosan válaszolok :-)

Papikné Veress Andrea írta...

Kedves Éva, Restellem, de csak most értem ide a válasszal.
Köszönöm a türelmedet.
http://aranytepsi.blogspot.hu/2016/02/a-grizes-teszta-esete.html