2015. október 9., péntek

Twix szelet házilag

Ez a recept  már nagyon régen vár a kipróbálásra, aminek most jött el az ideje! Juditka receptje most csupán első nekifutásra  fél adagból készítettem!
                                                                               
Hozzávalók:
tészta:
8,5 dkg margarin
3 dkg cukor
12,5 dkg liszt
1 teáskanál tejföl
csipet só
1/2 cs vaníliacukor
1 tojássárgájának a fele
krém:
1 cs.vajkaramella
másfél evőkanál tejszín
tetejére:5 dkg étcsokoládé megolvasztva
*
Elkészítése: A tészta hozzávalóit összegyúrtam és 1/2 órára hűtőbe tettem. Ezután kinyújtottam szögletes formára kb.15x20 cm sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és előmelegített sütőben 180 fokon 20' sütöttem. Mikor teljesen kihűlt akkor készítettem el a krémet. Ehhez :a karamellát feldaraboltam  kis edénybe tettem a tejszínnel együtt és egészen alacsony hőfokon megolvasztottam. A kihűlt tésztára öntöttem és másnapig hűtőben dermedt. A csokoládét egy evőkanál olajjal gőz fölött megolvasztottam és ráöntöttem a karamellára majd ismét hűtöttem és csak ezután szeleteltem . 
Megkínálhatlak ?

5 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon szeretem a karamellt!!!!
A receptet el is mentettem :o) Köszönöm!!!

ivetabt írta...

Nagyon jól néz ki és biztosan isteni finom is ♥

teller-cake írta...

De régen tervezem kipróbálni! Nagyon jól néz ki nálad. :-)

Vicuska írta...

Ki fogom próbálni!

Baloghné Kele Judit írta...

Örülök,hogy elkészítetted :) Nagyon szépek lettek!