2015. október 4., vasárnap

Zöldséggel-tojással rakott krumpli

                                                                              
Hozzávalók:
5 db krumpli
20 dkg vegyes zöldség
2 db tojás
margarin
tejföl
sajt
*
Elkészítése: Krumplit megmostam és héjastól enyhén sós vízben megfőztem. Tojást keményre főztem majd megpucolás után felkarikáztam. Vegyes zöldséget megpároltam roppanósra /tettem hozzá csipetnyi majoránnát, bazsalikomot, oregánót , őrölt borsot és sót./ Mikor elkészült leszűrtem. Megpucoltam a krumplit felkarikáztam  és a margarinnal kikent jénaiba tettem belőle egy sort , erre zöldséget kanalaztam  amire 3-4 db tojás szeletet tettem  tejföllel meglocsoltam és kevés sót szórtam rá. Erre a rétegre még egy sor krumplit tettem amit ismét zöldség tojás réteg követett majd tetejét krumplival borítottam be és a maradék zöldséggel./Rétegek közé kis darabka margarint tettem/ Végül reszelt sajt került lezárásként. Előmelegített sütőben 220 fokon 25' sütöttem. Nagyon finom lett!
Jó étvágyat !

5 megjegyzés:

Lívia írta...

Nagyon szeretjük a rakott krumpli minden változatát, így ezt is amit készítettél, mert tudom, hogy finom. Jól is néz ki, guszta.

Timi írta...

Nagyon szeretem a zöldséges ételeket! Ez nagyon finomnak tűnik!
Köszi!!!!

undercover írta...

Éva te hihetetlen takarékos és kreatív vagy! Neked iskolában vagy átképző tanfolyamon kellene háztartástant tanítanod!
A recept szuper, finom lehet. Kipróbálom majd.

Éva írta...

Lívia köszönöm!
Timi örülök hogy tetszik!
undercover kedves vagy köszönöm szépen! Egészségetekre!

Bridge írta...

Mi zöldségek és sajt nélkül szoktuk készíteni, egy réteg krumpli, egy réteg tojás, és a többi, a végén olajjal kikevert tejföl. Bár néhány gramm füstölt sajt meg tudja bolondítani az ízét. :)
Így zöldségesen még nem próbáltam, de jó ötletnek tűnik.