2015. november 24., kedd

Csokoládékrémes kókuszos torta

Ha november akkor  családunkban ketten is születésnaposok vagyunk nekem volt 12-én , férjuramnak pedig a   mai napon! Mivel nagyon szereti a csokoládét ezért készült ezzel a töltelékkel!
                                                                                

Hozzávalók:
/18 cm átm formában/
töltelék:
3 dl tej
1 cs csokoládépuding
5 dkg tejcsokoládé
15 dkg margarin
8 dkg porcukor
tetejére:
kókuszreszelék
csokireszelék
csokigyurma/fehér csoki+méz/
*
Elkészítése:Piskótát elkészítettem mikor kihűlt kettévágtam. A pudingot a szokásos módon elkészítettem , tűzhelyről levettem és még meleg volt mikor beletördeltem a csokoládét folyamatosan kevertem még elolvadt. Margarint a porcukorral kikevertem és a kihűlt pudinggal összekevertem. Ezzel a krémmel kentem meg az elvágott piskótát majd rátettem a másik lapot és tetejét valamint körben is bekentem. Hűtőbe pakoltam kis időre. Mikor kivettem akkor szórtam be kókuszreszelékkel , a tetején  kis kört rajzoltam amit csokireszelékkel szórtam be és ide  tettem a csokigyurma virágot.( csokigyurmához: gőz fölött megolvasztottam  8 dkg  csokoládét  hozzátettem  2 evőkanál mézet kicsit kevertem majd hagytam teljesen kihűlni ezután formáztam/először megsodrok egy darabot majd ellapítom és feltekerem kicsit kiforgatom széleit/. Eddig csupán étcsokoládéból készítettem most készült először fehér csokoládéból)
Örült az ünnepelt :) Azt mondta: " ilyet sem kap mindenki !"

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Isten éltessen mindkettőtöket!

Okki írta...

Nagyon boldog születésnapot férjednek! Valóban finom és szép tortát kapott e jeles napra. :)