2016. január 29., péntek

Két megkeresést kaptam ...

az elmúlt héten blogomnak köszönhetően !
-Az egyik egy receptversenyre invitál, amit vonzónak találok de ....... ! Ha kedvetek van belevágni olvassátok el ...

                                                                           
a részleteket itt !

-A második megkeresés  III.4-6. között  megrendezésre kerül a  hetedik  Konyhakiállítás  a Budapest Sportarénában !  Pár mondatban  kérik  véleményemet és válaszomat mint blogtulaj : milyen újdonságokat  hoz a 2016-os év a konyha világában? Milyen lesz a gasztro trend 2016-ban Magyarországon?
Véleményemet pár mondatban  összefoglaltam és válaszomat megküldtem !

2 megjegyzés:

Lívia írta...

Én is kaptam levelet, megkerestek a receptversenyre invitáltak, de megírtam, hogy sajnálom, de a versenyzés minden formáját utálom.

Névtelen írta...

Ez szuper,kellemes elismerés!♥