2016. február 20., szombat

Mandulakrémes keksztekercs


Érdekes megtalálás volt részemről ez a recept! Kis receptes újságban szerepelt és  aki beküldte ezt a receptet  az újságba blogja által ismerem ! A  receptjeit majd mindennap látom és most mégis    az újságból próbáltam ki ezt a receptjét ! Egész kicsit változtattam rajta és csak egy rudat készítettem!
                                                                               


Hozzávalók:
  • 35 dkg darált háztartási keksz
  •  3 evőkanál kakaópor
  •  5 evőkanál baracklekvár
  •  8 dkg porcukor
  •  7,5 dkg olvasztott vaj
  •  1 teáskanál rumaroma
  • töltelék:
  • 2 dl tej
  • 2 evőkanál liszt
  • keserű mandula aroma
  • fél csomag vaníliacukor/bourbon
  • 5 dkg porcukor
  • 7,5 dkg vaj
Elkészítése: Először a krémet készítettem el: tejet a liszttel és a vaníliás cukorral elkevertem majd lassú tűzön felfőztem besűrítettem. A porcukrot a vajjal kikevertem és a kihűlt vaníliáshoz kevertem amibe öntöttem a mandula aromából is. Jól összekevertem és félre tettem. A darált kekszhez tettem  a többi hozzávalókat és ezt is jól összedolgoztam összegyúrtam. Nyújtótáblán két fólia közé tettem a kekszes  részt és kilapítottam  majd megkentem a krémmel végül fólia segítségével feltekertem megszórtam kevés kókuszreszelékkel  és hűtőbe tettem. Nagyon finom!
Ui: A receptben a tölteléknél vaníliapuding volt írva de mivel csak feléből készítettem gondoltam  kipróbálom ezt a  módszert és nagyon finom lett így is!


2 megjegyzés:

teller-cake írta...

De jól néz ki, nem is láttam még ilyet! :-)

Éva írta...

teller-cake köszi!