2016. február 23., kedd

Zöldséges bulgur

Eddig csak olvastam és láttam pár bulgurral /török rizs/ készült receptet. Kíváncsi voltam hogy milyen az íze? Első "találkozásom" alkalmával  zöldséggel párosítottam!
                                                                               

                                                                             
Hozzávalók: 2-3 evőkanál olaj, 15 dkg  mexicói zöldségkeverék, 1 db. lila hagyma, 1 gerezd fokhagyma,10-15 dkg  bulgur, fűszerek:só, őrölt bors, oregánó, bazsalikom.
Elkészítése:Először a zöldségkeveréket  előfőztem majd leszűrtem a levét félretettem. Megtisztítottam a hagymákat és felaprítottam  majd olajon megdinszteltem  erre tettem rá a leszűrt zöldségeket fűszereztem és hozzátettem a bulgurt is. Ráöntöttem a félretett zöldséglevét  főztem együtt kb. 5' majd letakartam fedővel és levettem a tűzhelyről. 20' hagytam a párában majd jött a kóstolás. Nagyon tetszik a végeredmény,  finom!
Szerintem lesz  még bulgurral készült  recept úgy érzem!:-))Akár köretnek is ehettem volna, de én most csak így magában eszegettem:)
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: