2016. március 5., szombat

Snidlinges bundás kenyér

Annyira kis jelentéktelennek tűnik ez a fűszernövény és mégis mennyivel másabb így a bundás kenyér!                                                                                
Hozzávalók és elkészítése: szikkadt felszeletelt kenyér, 2 db tojás, só, snidling felaprózva és olaj a sütéshez.Felvert tojásba tettem pici sót az ollóval felaprított snidlinget jól összekevertem és ebbe mártottam bele a kenyér szeleteket amit forró olajban sütöttem meg. Mikor kiszedtem papírtörlőre  tettem  és kevés reszelt sajt és tea kíséretében finom vacsoránk lett belőle!
Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Kincse írta...

Szeretem a hagymás dolgokat.
Készítettél már olyan bundás kenyeret, hogy két vékony szelet közé sajtot tettél, és úgy mártottad a tojásba?

Éva írta...

Kincse eddig még nem csináltam , de szeretem tejföllel kicsit megkenni és sajttal megszórni természetesen ha van itthon éppen:-))

Katalin írta...

A bundás kenyér nálunk is kedvenc, de így snidlinggel biztos még finomabb! Nálunk is már szépen növekszenek a snidlingek az erkélyen, tegnap ár én is szedtem belőle :-)

teller-cake írta...

Snidlinggel, tejföllel még nem próbáltam, de a sok-sok reszelt sajt nálunk is elmaradhatatlan a tetején! Köszi az új ötletet! :-)