2016. május 23., hétfő

Almás-diós muffin🍎

                                                                    
Hozzávalók: 10 dkg dió, 10 dkg vaj, 10 dkg cukor, 20 dkg liszt, 2 kk. sütőpor, 1/2 kk.szódabikarbóna, 1 tk. őrölt fahéj, 1 citrom reszelt héja kevés citromlé, 1 nagyobb alma, 1/2 dl tej, 10 dkg krémes joghurt, 1 db tojás.
🍎
Elkészítése: Diót forró edénybe pirítottam kis ideig majd  hagytam  hűlni  csak ezután  daráltam  meg 1 evőkanál cukorral. Vajat mikróban meglangyosítottam. Liszthez tettem a sütőport, szódabikarbónát, fahéjat, darált diót és a citromhéjat összekevertem. Almát megmostam és nagy lyukú reszelőn lereszeltem a citrom levét ráöntöttem. Nedves  hozzávalókat: tej, joghurt, maradék cukor, tojás és az olvasztott vajat kikevertem  és a lisztes keverékkel  összekevertem ezután tettem az almát hozzá amivel szintén összekevertem. Szilikonos muffin formába kanalaztam a masszából és előmelegített sütőben 200  C fokon 25' sütöttem. Formában hagytam kihűlni és csak ezután tettem papír formákba. Porcukorral szórtam meg, nagyon finom!
Ui:forrás:innen/ kicsit eltértem az eredeti recepttől/
Megkínálhatlak?

Nincsenek megjegyzések: