2016. május 30., hétfő

Krémes ismét...

de most inkább azért tettem közzé mert nem vagyok benne biztos  hogy  ezt az krémesre való mázat megosztottam-e veletek? Lehet hogy valahol szerepel de inkább 2x mint egyszer sem:-)) Régebben olvastam  amit kipróbáltam  hogy hol arra már nem emlékszem!
                                                                       


(Krémesre való máz-)
Hozzávalók és elkészítése:
  • fél evőkanál instant  kávé
  • 10 dkg cukor
  •  2 evőkanál tej
  •  3,5 dkg margarin/vaj
A cukrot , instant  kávét és a  tejet  feltettem a tűzhelyre lassú tűzön melegíteni mikor már elolvadt  a cukor tűzhelyről levettem az edényt  és beletettem a margarint  és olvadásig kevertem. Ezután öntöttem  a süteményre. Bármilyen krémesre  nagyon finom!
Ui: Előzőleg megmaradt 1/2 zacskó házi krémes porból 25 dkg leveles tésztából készült a krémesünk!
Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon ügyes vagy, szívesen megkóstolnám. :-)

Timi írta...

Nagyon guszta!

Éva írta...

teller-cake köszi, jutott volna neked is:-))
Timi köszi!