2016. május 20., péntek

Sajtos-sonkás háromszögek

Ennek a tésztának két változata  is megtalálható már blogomban a sajtos és a pizzás! Mindkettő nagyon finom, most olyat próbáltam elkészíteni ami pótolja a szendvicset  egy kiránduláson!
                                                                        


Hozzávalók:tésztához: (Jelen esetben csupán fél adagból készítettem azt írom le!):20 dkg liszt, 1,2 dl tej, 1 dkg friss élesztő, 1/2 dl olaj, 1 mk. só.töltelékhez:  5 dkg margarin, 10 dkg sonka, 5 dkg reszelt sajt. Tetejére tojás, reszelt sajt.
Elkészítése: Kevés langyos cukros tejbe morzsoltam az élesztőt  amibe 1 tk lisztet kevertem hagytam felfutni. A kimért liszthez tettem az összes hozzávalót a felfutott élesztővel együtt  tésztát gyúrtam belőle  és kinyújtottam négyszögletes formára. Ezután megkentem olvasztott margarinnal rápakoltam a sonkát megszórtam reszelt sajttal és felgöngyöltem és  háromszögekre vágtam.  Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  ahol 30' pihentettem. Ezután tojással megkentem és reszelt sajtot szórtam a tetejére. Előmelegített sütőben 200 fokon 25' sütöttem.  Nagyon finom !
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: