2016. június 28., kedd

Gesztenyés diplomatapuding /sütés nélkül

                                                                                

Hozzávalók:  25 dkg gesztenyemassza, 2 dl  tejszín, babapiskóta, tejes cappuccino.
Elkészítése: Gesztenyemasszát   krumplinyomón átnyomtam/keveset félretettem/  majd a tejszínhabot felvertem és összekevertem a gesztenyével pici rumaromát tettem hozzá. Tálat  folpackkal   kibéleltem úgy hogy az oldalán is legyen majd ezután   a babapiskóta darabokkal raktam  ki az edény alját és körben(mivel alacsony edényem van így körben fél darabkákat tettem)  amit előzőleg  cappuccinoba  mártottam. Ezután  a tejszínes -gesztenyés krémet kentem rá amit  piskótával  borítottam be . Ráhajtottam a fóliát  egy nehezebb tányérral fedtem  be és hűtőbe pakoltam. Másnap tányérra borítottam a tálat  fóliát levettem a tetejét  tejszínnel és gesztenyével díszítettem. Nagyon finom! (Az alapanyagokhoz semmi + cukrot nem tettem!)
 Kellemes falatozást!
forrás:innen (hogy miért ez az elnevezése hiszen puding nincs is benne? sajnos ezt nem tudom :)
/ Kevesebb  mennyiségből készült nálam!/

Nincsenek megjegyzések: