2016. június 27., hétfő

Rántott karfiol salátával

 A  nagy melegben  mostanság  ilyen ételt szoktam főzni amit természetesen  korán reggel elkészítek!                                                                                  
Hozzávalók: karfiol, panírhoz: liszt, tojás, prézli, olaj a sütéshez. Salátához: most csupán mexicói zöldségkeverékem volt abból készült. majonéz, tejföl, mustár őrölt bors.
Elkészítése:Karfiolt  megtisztítom rózsáira szedtem és enyhén sós vízben roppanósra főztem. Hagytam kihűlni majd paníroztam és kisütöttem. A salátához. szintén enyhén sós vízben roppanósra főztem a zöldségeket majd leszűrtem hűtöttem. Majonézt kikevertem kevés mustárral borssal  majd a tejfölt is hozzákevertem  ezután öntöttem a zöldségre és hűtőbe pakoltam.(Mennyiséget nem írtam , ízlés szerint!)
Nagyon finom volt!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez is egy finom fogás lehetett! Mi általában rizzsel vagy sült krumlival és tartármártással szoktuk enni :-)

Éva írta...

Katalin a karfiol legalábbis nálunk bármilyen körettel jöhet!