2016. július 31., vasárnap

Borsos szelet

Család által kedvelt  étel receptjét osztom meg veletek ami nem tudom hogy miért de eddig  nem került lejegyzésre. Nagyon finom és ha bő zsírban sütjük akkor pár napig lesz mit kenyérre kenni  és paprikával paradicsommal  igen finom  reggeli vagy vacsora tud lenni:)
                                                                              
Hozzávalók és elkészítése: 60 dkg lapockát vettem ebből kétféle étel lesz. Felszeleteltem soványabb részéből lett a borsos  szelet , (a zsírosabb részét feldaraboltam eltettem mélyhűtőbe később  krumpligulyás készül belőle). A hús szeleteket megszórtam bőven őrölt borssal majd klopfoltam .Zsírt forrósítottam  ebbe raktam bele a húst és mindkét oldalát fehéredésig sütöttem. 1 db vöröshagymát és 1 gerezd fokhagymát megpucoltam  felszeleteltem  rátettem a húsra sóztam és vizet öntöttem rá. Fedő alatt puhára főztem a húst , közben még tettem hozzá egy szelet  fehér paprikát és csípős paprikát is. Mikor már kezdett a hús puhulni fedőt levettem tettem hozzá még bőven zsírt és így sütöttem készre. Krumplipürét készítettem most hozzá de igen finom rizs körettel is !
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: