2016. július 8., péntek

Csoki cseppek helyett egy olcsó házi változat

Napokban készítettem egy olyan kekszet amihez jó lett volna csoki csepp, mivel ez nekem nem volt így csak tördeltem a csokit. Jó megoldásnak látszott de tördelni  egyforma  szabályos nagyságra nem lehet. Kérdeztem a  lányom hogy hol és milyen árban lehet kapni. Amikor megmondta az árát egyből arra gondoltam hogy  próba-szerencse alapon elkészítek egy olcsóbb megoldást!
                                                                              
Csoki pöttyök

Hozzávalók és elkészítése:   3 dkg étcsokoládét összetördeltem pár csepp olajjal gőz fölött megolvasztottam. Sütőpapírt tettem sima lapra/vágódeszka  erre öntöttem ki a csokoládét késsel elsimítottam .Pár percre mélyhűtőbe tettem, majd kicsit vastagabb szívószállal  szaggattam ki a csokit, belenyomtam a csokiba a szívószálat és volt olyan hogy a szívószálat megfújtam és kiesett a csokidarab. Üres vajas dobozba pakoltam és a  hűtőben  vár a  következő feldolgozásra!
Ha tetszik próbáld ki !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon ügyes megoldás!

Bridge írta...

Valóban ügyes megoldás, de jó melós is lehetett. :)

Éva írta...

Katalin köszi!
Bridge ezt csak mintának szántam nem tartott sokáig az elkészítése!

Szera írta...

Éva! Le a kalappal! ;)