2016. augusztus 16., kedd

Tonhalas tészta

Két dolog ami  csupán véletlen volt  és ez lett belőle. Lányom adott egy doboz tonhalat ami eddig váratott magára és egy ma megvett heti újság amiben férjuram felfedezte ezt a receptet.Aki megfőzte és mind megette az pedig én voltam:-))
                                                                              
Hozzávalók: 8 dkg tonhal/konzerv, 2 evőkanál olaj, 1 gerezd fokhagyma, 10 dkg paradicsom, 1 teáskanál  halhoz való házi fűszerkeverék, kb. 10 dkg tészta./ Természetesen akinek nincs ilyen fűszerkeverék ízesíthető tetszés szerint!/
Elkészítése: Olajon megdinszteltem az apróra vágott fokhagymát hozzátettem a megmosott felkockázott paradicsomot valamint a leszűrt tonhalat és a fűszert. Addig főztem még a paradicsom szétfőtt ez volt sok idő kb. 10'. Szokásos módon kifőztem a tésztát és hozzákevertem a halas raguhoz. Nagyon finom volt!

Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: