2016. szeptember 20., kedd

Gomba tojással/ Szakácsmustra 19.fordulójára...

és természetesen  egy jó vacsorára! Ebben a fordulóban nálam volt a választás lehetősége és én Horváth Ilonát  választottam! Már eddig is sok receptjét ismerem és nap mint nap kóstolom most olyat választottam amit eddig még nem:)
                                                                            
                                                                                
Hozzávalók: 20 dkg gomba, 2 db  tojás, só, őrölt bors, vágott petrezselyem, olaj vagy zsír, 1 tk. tejföl.
Elkészítése: Gombát megtisztítottam apróra daraboltam. Előzőleg zsírban sütöttem tócsnit  ezt a zsírt használtam fel , felforrósítottam  és a gombát beletettem szórtam rá sót és borsot majd  dinszteltem fedővel letakarva és  anélkül hogy a leve párologjon el. Tojást felütöttem kis tálkába bele a teáskanálnyi tejföl villával felvertem majd ráöntöttem a gombára  összekevertem rászórtam a darabolt petrezselymet és készre sütöttem. Nagyon finom!
Ui:Érdekes mert már tojásos gombát eddig is készítettem de az hagymával és zöldséggel készült  az is finom, de ez egészen más a gomba íze jobban érződik!
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: