2016. október 26., szerda

Meggykrémes desszert-sütés nélkül

Krémes édességre vágytam meggy nagy kedvencem  így született meg ez a desszert. Az alapanyagokhoz semmi + cukrot nem tettem !
                                                                                     
Hozzávalók: kerek piskóta tallér, meggybefőtt, 1 evőkanál étkezési keményítő, tejszín, fahéj,kávé.
                                                                             
Elkészítése: Magozott meggybefőttet leszűrtem  egészen kevés levével pici fahéjjal megszórva feltettem főni. 1/2 dl meggylében elkevertem az étkezési keményítőt és hozzá öntöttem a meggyhez ezzel besűrítettem majd teljesen kihűtöttem. Tejszínt kemény habnak felvertem  pár kanállal a kihűlt meggyhez kevertem. Piskóta tallért kávéba mártottam  és üvegtál aljába pakoltam rákanalaztam a meggykrém felét majd ismét egy sor piskótát amit előtte kávéba mártottam és végül a maradék krémmel borítottam be. A tetejére tejszínhabot tettem amire fahéjat szitáltam. Kis időre hűtőbe tettem  majd jött a kóstolás, nagyon finom!!
Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések: