2016. december 23., péntek

Vaníliás-gesztenyés szelet/sütés nélkül

Hankka  volt akinél megláttam ezt a finomságot és gondoltam elkészítem névnapomra! Egészen kevés dologban tértem el a megadott recepttől :)
                                                                             


Hozzávalók: alaphoz: 20 dkg háztartási keksz, 25 dkg gesztenyemassza,  2 evőkanál baracklekvár, 1,5 dl tej, teáskanál rumaroma.krém: 1 cs vaníliapuding, 3 dl tej, 12,5 dkg vaj, 12,5 dkg porcukor.tetejére: 1,5 dl habtejszín, fahéj.
Elkészítése: Kekszet összedaraboltam tálba tettem hozzátettem az áttört gesztenyemasszát, lekvárt, rumaromát és a tejet majd összedolgoztam. Sütőpapírral bélelt kb. 20x30 cm  tepsibe belenyomkodtam a masszát egyenletesen és még elkészítettem a krémet hűtőbe pakoltam. Krémhez a tejet a pudinggal felfőztem majd kihűtöttem  és a vaj és porcukor keverékével kikevertem. Ezt a krémet kentem a hűtőből kivett kekszes alapra és visszatettem hűlni. Pár óra pihentetés után felkockáztam és a felvert tejszínhabbal borítottam be amit leheletnyi fahéjjal szórtam meg. Igazán finom édességgel ajándékoztam meg magamat:-))
Megkínálhatlak?

4 megjegyzés:

Okki írta...

Szeretetteljes, áldott Karácsonyt kívánok! :)

marisz57 írta...

Kedves Éva!
Engedd meg, hogy utólag kívájak nagyon sok boldog névnapot, és áldott karácsonyi ünnepeket!
Ez a süti jó választás volt, én is ezt választottam Hankkától a fiatalabb fiaméknak karácsonyra.

teller-cake írta...

Kicsit megkésve, de boldog névnapot és karácsonyt! Zs.

Éva írta...

Okki, marisz57, teller-cake nagyon szépen köszönöm jókívánságotokat!