2017. január 12., csütörtök

Egyszerű almaszósz/tej nélkül

Megérdemli hogy szerepeljen  a blogomban mert annyira finom és egyszerű!
                                                                                           
Hozzávalók és elkészítése: 1 nagyobb almát megpucoltam és apróra feldaraboltam edénybe tettem ráöntöttem annyi vizet ami jól elfedte. Tettem hozzá kevés reszelt citromhéjat és egy teáskanál levét mivel édes volt az alma ezért csak 1 teáskanál cukrot késhegynyi őrölt fahéjat.  Addig főztem még az alma jó puha lett , ekkor kb. 1/2 dl vízbe tettem 2 evőkanál vaníliapudingot elkevertem simára és besűrítettem vele az almát. Nagyon finom !
Ui: Másik receptem ami szerepel blogomban itt megtalálható! Receptes újságban találtam a most elkészített almaszószt  de kicsi változtatással készítettem el ami finom lett!

3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ezt nasinak eszitek, vagy szószként hús mellé? Bárhogy is, finom lehet!

Éva írta...

Tiffanylda húshoz is biztos finom lett volna, de most fánkhoz készítettem! Köszi!

Tiffanylda írta...

Igen, közben láttam, hogy feltetted, köszi, Évike!:)