2017. február 11., szombat

Tejfölös- sajtos tészta

Ezt a finom tésztát legkisebbik unokám ihlette! Régóta ez a kedvence gondoltam én is  elkészítem egészen kicsit változtattam az ízeken!
                                                                                  
Hozzávaló és elkészítése: (Mennyiséget nem írok). Bármilyen tészta, tejföl, sajt, só, őrölt bors, olaj.Tésztát szokásos módon kifőztem leszűrtem és kevés forró olajra borítottam. Tálba tettem a tejfölt kevés sót és őrölt borsot valamint reszelt sajtot kevertem össze amit ráöntöttem a tésztára és összeforgattam  vele  Mikor tányérra szedtem a tésztából még kevés  reszelt sajtot  szórtam rá. Nagyon finom!
Ui:(Unokám őrölt bors nélkül  kapja  amit szívesen kanalaz bármikor:-))
 Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Ani írta...

Bizony! Mi is nagyon szeretjük.

Évi - Ízek és utazások írta...

Az ilyen egyszerű ételek a legnagyszerűbbek és legfinomabbak! Nem mellesleg gyorsan el is készülnek. :)

Éva írta...

Ani köszi! Most már én is szeretem sajnos a férjuram annyira nincs oda a tésztákért különösen ha nincs rajta hús:-))

Éva írta...

Évi erről az igazságból sokszor meggyőződtem már én is !