2017. március 11., szombat

Keksz szalámi/sütés nélkül "Ízőrzők"Maglód

                                                                               

Hozzávalók:
25 dkg háztartási keksz
10 dkg darált dió
1 evőkanál  liszt
fél dl.tej
2,5 dkg kakaópor
20 dkg porcukor
10 dkg vaj
*
Elkészítése: Kekszet apróra tördeltem. Tejhez tettem a porcukrot, lisztet, kakaót összekevertem majd a vajat is hozzátéve  tűzhelyen addig melegítettem még elolvadt a vaj ekkor levettem és hagytam kihűlni. Ezt a csokis keveréket öntöttem a kekszes diós keverékre majd összevegyítettem és a masszából  hosszúkás formát csináltam amit fóliába tettem  kicsit  ebben is megforgattam és 20'-re mélyhűtőbe tettem. Ezután már lehet szeletelni, de legfinomabb másnapra addigra puhul meg a keksz!(Tapasztalatom hogy nem szükséges  hűtőben tartani  szoba hőmérsékleten könnyebben puhul !) Nagyon finom! /a recepttől annyiban tértem el hogy csak 10 dkg porcukrot tettem bele és külső részét kókuszreszelékkel szórtam be/
Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

Timi írta...

Mi is nagyon szeretjük ezt a szalámit! :o)))

Katalin írta...

Finomak ezek a kekszes sütik, és nincs sok munka velük. Nagyon guszták lettek a szeleteid :-)

Éva írta...

Timi ennek örülök finom is:)
Katalin köszi!