2017. március 21., kedd

Nováki bundás hús "Ízőrzők" Mátranovák

                                                                                 

Hozzávalók:  csirkemell, só, 20 dkg liszt, 2  dl tej, 2 db tojás, 1 kk. szódabikarbóna, olaj a sütéshez.
Elkészítése:  Csirkemellet /nálam 1/2 kg csirkemellből 4 nagy szelet lett/felszeleteltem majd  kiklopfoltam  ezután enyhén besóztam és lisztbe forgattam. Tálba  tettem a szódabikarbónát a tojást és a tejet amihez kb. 15 dkg lisztet  szórtam ezt jól kikevertem /palacsintaszerű tészta lett. A hús szeleteket ebben a keverékbe forgattam ezután tettem  a forró olajba  és készre sütöttem. Papírtörlőre szedtem ami a fölösleges olajat felszívta. Imádom a meggyszószt ezért csak ezt ettem hozzá, férjuram sült krumplival savanyúsággal kérte! Nagyon finom ! ( Ezt  bizonyítja hogy a férjuram eddig nem nagyon szerette a csirke ezen részét, de most nagyon dicsérte! )
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: