2017. március 13., hétfő

Sajtos galuska

                                                                                    
Hozzávalók:
2-3 evőkanál olaj
1 db vöröshagyma
petrezselyem
sajt
só, őrölt bors
galuskához:liszt, tojás,só
*
Elkészítése: Vöröshagymát megpucoltam apró kockákra felvágtam, petrezselymet szintén  feldaraboltam. Olajon megdinszteltem a hagymát majd rátettem a petrezselymet is tűzhelyről levettem sóval és borssal ízesítettem összekevertem. Nokedlit szokásos módon kifőztem leszűrtem és ráborítottam a hagymás keverékre amivel összekevertem  kb. 5 dkg reszelt sajtot szórtam rá ezzel is elvegyítettem a tésztát. Tányérra szedéskor még hintettem rá reszelt sajtot. Nagyon finom laktató étel! 
-Mivel férjuram "húsevő"  a tésztához  előző napról megmaradt csirkepörköltet kért:)
forrás:innen 
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: