2017. június 11., vasárnap

Egyszerű meggyes poharas desszert

Mikor a kevés is elég :) Nagyon szeretem a meggyet de mivel  nálunk nem  úgy  történik hogy kimegyek a kertbe és leszedem a fáról ezért kisebb mennyiségből kényeztetem magam./gyümölcsös édesség csakis rám vár:-)) Fél kg meggyet osztottam el hogy tudjak nassolni  is belőle , egy részéből  pedig  készítettem ezt a poharas desszertet!
                                                                              
Hozzávalók és elkészítése:  Tejberizs kb. 1 dl rizsből készült a szokásos módon. Meggyes öntet: kb. 10 dkg magozott meggy 1 evőkanál cukor 1 teáskanál vaníliapuding ezeket összefőztem és a poharakba kiszedett tejberizsre kanalaztam. Tetejét kókuszreszelékkel és meggyel díszítettem. Hűtőbe pakoltam !
Kellemes kanalazgatást  !

2 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon finom így a tejberizs, én is nagyon szeretem.

Éva írta...

teller-cake bébi papi de jó:-))