2017. július 8., szombat

Krumplis fluta "Ízőrzők" Nemesnádudvar

                                                                                   

Hozzávalók: 3 db /kb.20 dkg/  krumpli, só, 1 db tojás sárgája, 2 dkg margarin, 3 evőkanál liszt,olaj a sütéshez.
Elkészítése: Krumplit megpucoltam feldaraboltam enyhén sós vízben puhára főztem. Vizet leöntöttem majd az edénybe krumplinyomóval összetörtem pici sót szórtam rá  a margarint is rátettem és az egészet krumplinyomóval összedolgoztam hagytam hűlni.  Ezután tettem bele a tojás sárgáját és a lisztet majd fakanállal kikevertem. Olajat forrósítottam és a masszából evőkanállal merítettem amit beletettem az olajba és mindkét oldalát megsütöttem.  Mikor kiszedtem az olajból papírtörlőre pakoltam, mi most meggylekvárral ettük de bármilyen kompóttal vagy tejföllel  lehet fogyasztani nagyon finom!
-Mikor a műsorban láttam először arra gondoltam hogy olyan mint a krokett , de nem mert ennek az állaga inkább hasonlít  a tarkedlire mert  jó  puha! Örülök hogy tettem egy próbát:)
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Nea írta...

Gyors, olcsó és finom. Kell ennél több?

Éva írta...

Nea köszi, csak elkészíteni kell :-))