2017. november 8., szerda

Fahéjas donut muffin

 Bármilyen sütemény legyen az ha fahéjas  nálam az már nyerő  mert  csakis finom lehet:)
                                                                       

Hozzávalók:/12 db/ tészta: 20 dkg liszt, 0,5 cs. sütőpor, 1 csipet só, fél teáskanál őrölt fahéj, csipetnyi  őrölt szerecsendió, 1 db tojás, 15 dkg cukor, 75 ml napraforgó olaj, 175 ml tej,  kisült  muffin tetejére: 2 dkg olvasztott vaj, 2 evőkanál cukor, 0,5 cs.vaníliás cukor, 1 mokkáskanál  őrölt fahéj.
💟

Elkészítése:Összekevertem a liszt-sütőpor-só-fahéj és szerecsendiót. Másik tálba kikevertem  a tojást  a  cukorral és az olajjal  végül  tejet is hozzákevertem. A száraz és a folyékony keveréket összedolgoztam  és a muffin formákba  kanalaztam. Előmelegített sütőben 180 C fokon aranybarnára sütöttem ez kb. 25' volt. Kis ideig hagytam hűlni  majd az olvasztott vajjal a muffin tetejét bekentem  és beszórtam  a cukros-fahéjas  keverékkel. ( Pár darab muffin tetejét cukrot darált diós keverékkel szórtam be!) Nagyon finom!
Jó étvágyat !
forrás: innen

4 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Kedves Éva!
Köszönöm a hozzászólást a blogomban. Nagyon elfoglalt voltam mostanában, de azért a Te finomságaidat figyelemmel követtem. Most már én is igyekszem visszatérni. :)

Katalin írta...

Finomat sütöttél, a fahéj nálunk is kedvenc, főleg így ősszel, télen.

Ani írta...

Igen. A fahéjat én is nagyon szeretem. Jó lehet ez a finom sütid.

Éva írta...

Évi gondoltam hogy elfoglalt vagy én is figyeltelek ezért is hiányoltalak.
Katalin nálam akár nyáron is jöhet:-)) Köszi!
Ani köszi, nagyon finom!