2018. január 17., szerda

Tízperces bögrés fánk

Ezt a fánkot valóban ennyi idő alatt ellehet készíteni amit itt találtam. Fél adagból készítettem és azt írom le ebből 12 db lett !

Hozzávalók:/ mérce : 2,5 dl bögre/  1 púpos bögre liszt, 1 db tojás, fél csomag sütőpor, 1  kis doboz /150 g/natúr joghurt/vagy tejföl, 1,5 evőkanál cukor.(fél doboz tejfölöm volt ezt egészítettem ki tej és kevés liszt keverékével)  olaj a sütéshez
💟
Elkészítése: A hozzávalókat jól kikevertem  ez egy galuskaszerű tészta.  Két kanál segítségével forró olajba szaggattam a tésztából ha megfordult jó ha esetleg nem akkor megfordítottam és úgy sütöttem tovább. (Érdemes az elején megnézni hogy átsült-e rendesen a tészta.) Nagyon finom!
Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépek lettek, és ahogy írod, percek alatt kész, ami nagyon jó, nem kell várni vele a kelesztéssel. Jó kis receptnek tűnik :-)

Éva írta...

Katalin köszi nagyon finom és hamar elkészíthető!