2018. március 19., hétfő

Gyors lekváros-diós süti leveles tésztával

Olyankor mikor  a kevesebb mennyiség is elég  jó szolgálatot tesz a kész leveles tészta!
Nem is szükséges hozzá csupán 25 dkg leveles tészta, 3-3 evőkanál lekvár és darált dió,  1 tojás sárgája. Kinyújtottam a tésztát négyszögletesre feldaraboltam egyik felére tettem a lekvár és dió keverékét a másik felét derelyevágóval bevagdostam. Lekvár körül  körbekentem a tojássárgájával a tészta másik felét ráhajtottam körbenyomkodtam. Tetejét szintén lekentem  a maradék tojássárgájával és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Én is szeretek sütni leveles tésztából, nincs sok munka vele, és finom.
Nagyon fincsik lehettek a diós lekváros töltelékkel, jó párosítás :-)

Éva írta...

Katalin azért szeretem én is könnyen elkészíthető lekvár általában van itthon.Köszi finom volt a dióval !