2017. szeptember 29., péntek

Almás, diós kevert csokimázzal

Ennek a  süteménynek a receptjét lányom találta aki megsütötte és nagyon  dicsérte ezután sütöttem meg én is  fele mennyiségű  cukorral.
                                                                         

Hozzávalók: 10 dkg kristálycukor, 1 db tojás, 1 cs.vaníliás cukor, 30 dkg lédús alma/reszelve, 15 dkg finomliszt, 10 dkg darált dió, 1 cs. sütőpor, 1 mokkáskanál  őrölt fahéj, tetejére étcsokoládé.
Elkészítése: Tojást a cukorral kikevertem majd hozzátettem a reszelt almát ezzel is kevertem. Száraz anyagokat: liszt,sütőpor, fahéj, darált dió összekevertem majd a tojásos masszával összevegyítettem. Sütőpapírral bélelt tepsibe /18x28 cm/ öntöttem és előmelegített sütőben 200 C fokon 35' sütöttem, érdemes tűpróbát csinálni mielőtt kivesszük! Hagytam hűlni a tésztát majd olvasztott csokoládéval vontam be és később szeleteltem.(A talált receptben hozzávalóknál őrölt kávé volt írva, de szerintem almához, dióhoz jobb a fahéj!) Nagyon finom sütemény!

forrás:innen 
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Ani írta...

Elkészítettem. Nagyon finom lett.itt a link:
https://korsocska.blogspot.hu/2017/10/almas-dios-szelet.html

Éva írta...

Ani örülök hogy elkészítetted, megnéztem nagyon guszta! Váljon egészségetekre!